Předškolní vzdělávání a školní zralost dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Cakirpaloglu, P., Kořínek, R.
Alexithymie a její vztah k osobnostním stylům u lidí závislých na psychoaktivních látkách
Procházka R., Mahrová G., Laštovica M.
Spolupráce asistenta pedagoga při integraci dítěte s poruchou chování v běžné třídě
Kolařík, M., Dolejš, M., Motlová, K., Piňos, M., Štefek, F., Licková, B.
Mapování současné životní situace a životní spokojenosti ve vybraných oblastech života u klientů Centra psychosociální rehabilitace, Společnost MANA, o.p.s. Olomouc
Lemrová, S., Berec, Š.
Interakce cyklistů a chodců ve společném prostoru ve městě Pardubice
Bulíček, J., Brožová, P., Hruban, I., Šucha, M.
Diagnostika kognitivních funkcí u léčených klientů s anamnézou dlouhodobého užívání návykových látek
Krupčík, O., Charvát, M.
Výuka první pomoci v autoškolách - zbytečnost nebo relevantní opatření s velkým potenciálem?
Zámečník, P., Kurečková, V., Böhmová, K., Šucha, M.
Experimentální užití Olomouckého testu figurální fluence u osob závislých na alkoholu
Lečbych, M., Vaverka, M.
Využití psychodiagnostických metod při výběrovém řízení na dělnické pozice
Seitlová, K., Schiedková, D.